INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Sabtu, April 09, 2011

TERIMA KASIH KERANA MELAWAT LADANG CHINI 04

Hari ni aku pergi ladang dengan kawan ...ahli blok juga ....
Saya dapat berita 74 orang pengurus dan pegawai felda wilayah kuantan masuk ladang Chini 04 untuk melawat katanya ,.....
sebab puncanya saya pun kurang pasti ....nak tenguk bejih besi kut ...maklumlah sekarang ni musim bercakap bab bijih besi...
Kalau nak tenguk keadaan ladang buat apa tenguk.....ngapa tak tenguk 3 tahun lepas kalau nak tenguk keadaan sawit......sekarang ni pengurus wak tu ....dah ok...pokok pun dah ok gak....tapi masaalah lain banyak lagi........
Sebenarnya aku tunggu rombongan tersebut di bukit kepala angin dari jam 9.00 sampai jam 10.00 tak lalu juga ,lepas tu tunggu kat kongsi pekerja tak jumpa juga ....oleh kerana lama tunggu tak jumpa saya terus masuk blok saya ronda-ronda apabila balik jumpa orang potong buah dekat jambatan tanya rombongan tadi ada lalu atau tidak....jawapanya tidak ada....
Sah dia tak masu blok 14,15,16,17,18 dan 19. dan sememangya kawasan tersebut tidak ada bijih besi...
Tapi biasalah dia mesti masuk kawasan pokok yang baik-baik dan yang subur ...biasalah yang bawa rombongan atau kepala mesti bijak....

Tutup...tutup...bebbbbbbb.......................................................

Aku yakin laporan dari lawatan tersebut mesti positif belaka.....malah ladang lebih baik dari rancangan lain kan..??.....

Nak tanya sikit......
Rancangan lain yang sama tebang tahun lepas terima ribu-ribu wang lebihan hasil....mengapa Felda Chini 04 tak ada..??????????????????????????....
>>>>>"terlepas pandang ke..???">>>>>>>>>>>>>>>>

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong