INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Ahad, Oktober 02, 2011

ALATAN PAGAR LETRIK KENA CURI

2 Gambar dibawah ini saya ambil pada bulan lepas dan saya telah siarkan


Gambar bawah saya ambil pada hari khamis minggu lepas
Ini kerja orang tak ada otak ..yang hatinya hitam..tak fikir orang lain.
Kecurian ini sudah lebih seminggu dan sehingga saat ini belum dibaikpulih atau di ganti..
saya tidak pasti mengapa mengambil masa yang terlalu lama untuk di ganti.


Ladang Felda yang bersempadan dengan hutan mempunyai risiko tinggi
Tahun ini saja lebih 5 kali gajah masuk ladang saya dan yang terbaru awal bulan 9.2011 yang lalu tetapi kemusnahan tidak lebih 5 pokok.Kejadian ini dalamasa ada kuasa letrik dan sekarang tidak ada renjatan letrik dan tidak buat pembakaran tayar .
Adakah selepas serangan sekali lagi baru dibaiki..?



Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

angkara penyangak di felda itu sendiri, didik dulu masyarakat felda tempatan sebelum kritik ketidakcekapan orang lain. kos pengantian akan kembali kepada peneroka yang menaikan lagi hutang bayar balik peneroka.

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong