INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Jumaat, November 18, 2011

BERSYUKUR PADA UMNO (BN)


Uzaidi Udanis
kenapa ramai yang suka sangat buruk kan negara sendiri di luar negara tapi masih tinggal di sini ???? ...terima kasih pada TEAM BOLA MALAYSIA kerana meneruskan usahaTop of Form mengharumkan nama Negara dipersada Antarabangsa. great friday morning!!

memang tak bersyukur kita tinggal di malaysia.. kita penat aje promote negara kita kat pelancong luar negara tapi ada juga pemimpin pembangkang yang beriya iya nak buruk kan malaysia seolah olah NEGARA MALAYSIA ni negara NERAKA DUNIA .. pada dia , semua yang kat malaysia ada problem .. kalau macam tu pitch pemimpin pemimpin ni , mana pelancong luar nak datang ke negara NERAKA DUNIA.. ishhh saya sarankan lah pemimpin berkenaan migrate aje lah kat negara jiran tu ..tak payah tinggal kat sini. TAK PATRIOTIK langsung...too much

Wana Helena

Betul tu. Berambus je la, kalau dh rasa hidup dalam neraka.

Hermayanti Mohd Ariffin


Jiwa kalau dah negative campak lah kemana pon bro.. negative la gak cas dia. Buat lah baik mana pon, yg buruk gak dinampaknya. Biarkan lah luncai2 tu terjun dgn labu2nya...

26 minit yang lalu · Suka

Pakoi Trg


zaman feudal dah lama berlalu kot?
kalau semua yg bangsawan buat kita mesti angguk ... ada baiknya hapuskan demokrasi. haramkan semua parti politik. parlimen jadikan panggung wayang. dun jadikan pentas joget.
nabi pun dengar teguran sahabat. siapa kita utk kata kita sentiasa betul 100%?

Pakoi Trg

keadaan di malaysia ni bukan kata pakatan je komen sbg korup. or bn sendiri dah berani tegur depan2. di parlimen lagi tu. kalau kata saya sedang bohong ... beranikan diri click video ni & dengar sampai habis:



ini bung moktar (bn) di parlimen:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QwU8LfaqFVk

Expand Preview

Pakoi Trg

adakah dgn kita sayang pada negara ... kita biar

kroni terus rompak hasil negara kita. kanak2 di sabah setiap hari sabung nyawa ke sekolah sbb kemudahan asas tak cukup ... tapi hajah rosmah boleh je beli beg tangan harga rm1/2 juta?
adakah dgn kita tegur perkara2 tak betul maka kita jadi derhaka pada negara?
http://www.facebook.com/photo.php?


Pakoi Trg
fbid=2595340452502&set=a.2393775493504.157982.1524438319&type=3&theater

adakah dgn kita bersetuju dgn rompakan oleh pemimpin tertentu maka esok kita tak akan

ditanya oleh allah?
click sini kalau berani. pendedahan korupsi oleh satim diman (bn) di dun selangor:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pbmh9uC0_u0

ayah sayang anak ... bila anak panjat pokok @ buat tak elok ditegur. bukan dia biar. betul tak?
atas rasa sayang pada negara maka kita perlu buat negara kita jadi lebih baik. jgn ceritanegara kita terbaik @ apa2 kalau dalam hati takut utk nyatakan fakta sebenar.
jgn berdentang dentung setia pada negara tapi kemudahan asas tak ada pun tak berani nak angkat muka:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2577661410537&set=a.2393775493504.157982.1524438319&type=3&theater

Pakoi Trg

jgn nak cerita tentang islamnya malaysia kalau pemimpin teragung umno sendiri anaknya pengarah kilang arak san miguel:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2548098311478&set=a.2393775493504.157982.1524438319&type=3&theateranda rasa bangga dgn semua ni? di mana maruah diri kita bila tak berani bercakap benar?

Pakoi Trg

busuk hati macam mana pakatan kalau beri bas

percuma pada rakyat pun kita nak buat demo bantah?

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2567648880230&set=a.2393775493504.157982.1524438319&type=3&theater

boleh ke kita kata org pakatan ni negatif ... bila mereka boleh tambah aset tunai selangor sampai rm1.2bilion dlm masa 3 tahun je?
umno tadbir 50 tahun pun tak mampu buat tu.
saya bukan maki hamun. saya cuma beri fakta pada tuan & puan yg dihormati sekalian. terpulang samada sahabat2 semua nak buka pintu hati atau tidak.
penang sekarang 6% penduduk. sumbangan pada ekonomi ialah 35%! fdi no 1 & 2.semua pakatan yg tadbir. kuala lumpur pun umno dah gugur. umno (1) pakatan (10) pru 12.

kalau ada pihak yg memburukkan imej negara, ianya adalah kerajaan pemerintah pusat negara ni sendiri. bukan PR yg ada isu komisyen tak sah scorpene. bukan PR yg nak dipanggil oleh mahkamah perancis. bukan PR yg menyebabkan laporan audit lagi banyak merah dari biru. bukan PR yg suruh kerajaan bertindak ala barbarik terhadap demosntran BERSIH 2.0

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

Kang Nasir berkata...

Berterima kasih itu kan lebih dekat dgn bersyukur.

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong