INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Khamis, Disember 15, 2011

PERKASA ANAK ANGKAT FELDA ?

Perkasa ni anak angkat felda agaknya ...yang beriya-iya sangat berdemo dalam hal felda....
Kalau saudara dengan felda dari keturunan mana agaknya....risik-risik tak ada pun yang mengaku ada titeh keturunan dengan perkasa ...Kalah NGO Pas "anak"ada gak titih keturunan dengan felda ...

Bro Yee
Salam, Pagi tadi 15.12.2011 - di depan Felda Villa Ahli gabungan PERKASA mula berkumpul, Wow banyaknya yg datang hanya untuk nak hantar memorendam kpd Tan Sri Isa Samad, semangat berkobar2 lelaki & perempuan, seram bulu roma, yeala dah lama tak tenguk perhimpunan sebigini (mungkin ada permit kut) mereka ini menjerit2, menyokong ISA, seronok agaknya pengerusi kita ini, sya rasa inilah perhimpunan luar stadium yg dibenarkan oleh polis selepas "Bersih" Nasib baik kami dibenarkan masuk. Hari tu ANAK cuma 6 org saja dibenarkan masuk, ANAK tak terer lah... bawak org 1 bas aje. Kita dlm 10 bas tadi, Kita boleh konker jalan Maktab tadi, Kita semua dibenarkan masuk perkarangan Balai Felda tanpa sekatan, Makcik2 lah yg paling ramai, banyak juga ketua2 kita dibenarkan berucap, ANAK langsung tak dibagi can berucap, padan muka. Antara yg cukup puas kita dapat lepaskan tadi adalah "siapa yang tak setuju dgn ISA adalah Gunting dlm Lipatan, mereka harus dikeluarkan dari Felda" DAN "Kami sangat setuju tindakan cepat menghantar DG Felda ke Luar Negara selama 6 hingga 9 bulan" Alhamdulliah cita2 nak tunjuk sokongan kpd ISA tercapai juga akhirnya, baru mereka tahu siapa PERKASA. HIDUP ISA, HIDUP ISA, HIDUP SABRI, HIDUP SABRI, HIDUP PERKASA, HIDUP ZAID, HIDUP BIGDOG, GET LOST MAZLAN, GET LOST ANAK.... Alhamdulliah semua dah selesai...... yg tak sedapnya makcik baju merah tudung labuh kuning tadi, disebalik tiang lampu , bila wartawan tanya, makcik dari mana, Makcik tu jawab "Makcik bukan peneroka, makcik daie Bandar Tun Razak, makcik tak tahu apo2 ni, diaorg suruh ikut makcik ikut la, siap makcik dapek 30 hinggit, naik bas air-con laieee, Makcik niago nasi lomak kocil2lan setiap pagi kak bawah pokok tetapang, dah dapet 30 hinggit kiro lopeh la ari ne.... Spoilt betul la makcik ni.





Bro Yee
PERKASA dah hilang integriti , dulu kata benteng terakhir Org2 Melayu dari di ceroboh atau dijajah oleh org2 Bukan Melayu, skng PERKASA benteng Puak2 di Balai Felda dari diselongkar oleh peneroka2 jati. Jgn lah kata nak defend PM, Kami pun sayangkan PM, kami pun sayangkan tanah Melayu ini, Tanah rancangan yg subur itu sbb disirami dgn keringat Makbapak kami, bkn org2 luar yg nak ambik kesempatan dari kantong kami yg melimpah duit ini. PERKASA sanggup kutuk peneroka yg tak suka ISA dihalayak ramai t/hari tadi semata2 nak tunjuk sokongan yg teramat kepada King ISA. Peneroka itu adalah waris2 kita. Apakah Jasa ISA dan PERKASA kpd pembangunan FELDA... Fikir2kan lah...
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong