INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Jumaat, Julai 20, 2012

TENDER DALAM ATM

Aku tertarik dengan artikal dari MILITARYOFMALAYSIA
Saya tak nak sentuh bab lain ..saya hanya sentuh artikal yang dibawah ini sahaja....
Pembaca nilai sendiri bukankah ini ada unsur-unsur rasuah.?
Semestinya penulis ini tahu disebalik cerita ni...

10.Ahli perniagaan (mereka yang kalah tender) inilah yang memberi maklumat kepada politikus, pihak-pihak ini mungkin kecewa kerana tender yang mereka lobi dengan nilai berjuta-juta ringgit akhirya terlepas ke tangan orang lain.

11. Saya sebenarnya sudah masak sangat dalam sepak teranjang politik dan dunia bisnes perdagangan senjata ini, bidang ini merupakan satu-satunya cabang orang Melayu boleh buat duit berjuta kerana tender biasanya boleh meninggi sampai beratus-ratus juta atau bilion.

71.Elakkan dari membuat kutukan kat belakang dan kalau projek tidak terpilih, maknanya ada sesuatu yang tidak kena kat situ, mungkin belum sampai rezeki anda.

72.Kadang-kadang saya hairan dengan sikap kawan-kawan saya, sudah menang lebih empat kali tender kerajaan tapi bila sekali tidak dapat, macam-macam kutukan dan fitnah yang mereka tabur kononnya ada kaitan dengan rasuah, kroni dan sebagainya
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong