INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Selasa, Disember 18, 2012

SKM DAN KPF ???


Faizol Ahmad telah mengarahkan Pengarah Sumber Manusia Felda keluarkan arahan kepada Pengurus Rancangan melalui RGM supaya mendapatkan tandatangan perwakilan KPF dalam satu memorandum kepada SKM membantah pelantikan 3 jawatan utama dalam KPF.

Memorandum ini telah dihantar kepada SKM selaras keputusan SKM mengarahkan KPF mengadakan mesyuarat semula. Faizol juga telah memanggil satu mesyuarat dengan pegawai SKM untuk mempengaruhi dan merancang perjalanan Mesyuarat Agong semula pada 27 Disember ini. Faizol Ahmad juga telah mengarahkan supaya semua Pengurus Rancangan membawa para perwakilan KPF ke KL di mesyuarat 27 Disember ini dan mengarahkan perwakilan menyokong segala usul yg dibentang dalam mesyuarat nanti.

Dibawah akta SPRM, Faizol boleh didakwa menyalahguna kuasa dalam mencampuri urusan sebuah koperasi yang sepatutnya bebas dan tidak dipengaruhi mane2 pihak. Para perwakilan boleh membuat aduan resmi kepada SPRM terhadap Faizol Ahmad .....?
?????

Yg menjadi masalah skng ini, tak semua perwakilan tahu niat jahat 3 serangkai ini. Mereka mungkin akan menurut saja apa yg di suruh. Maka dgn ini sesiapa yg kenal jiran2 yg menjadi perwakilan, cuba usaha terangkan apa yg benar2 berlaku dlm Felda dan niat jahat Faizol atas arahan Isa & Sabri.
Kpd anak2 peneroka yg mak bapak mereka terlibat untuk mewakili Mesyuarat Agong nanti nasihati lah makbapak demi masa depan KPF & Felda .....???? Wallahualam

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong