INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Khamis, Februari 28, 2013

MAIP TIPU MAAHAD TAHFIZ DARUL FIKRI RM16,800.00 ???

Rupanya ada lagi kerja-kerja macam ni disaat-saat umno kepanasan
Sumber dari FB.



Ustaz Rosli Abdul Jabar ....
Besar tapi kosongggggg..
Cek yang diterima pada Mac tahun lepas, kami tak mohon pun, cuma MAIP je panggil untuk beri cek sebesar kereta sorong..cuma nak bagitau cek tu dah nak reput, duitnya satu sen pun takde..he3..Ni bukan anggap orang macam ayam lagi dah..ni dah anggap orang macam plastik, seolah-olah orang tak berakal, ni panggil habis semua pondok dia panggil konon nak bagi duit..rupa-rupanya cek je besar..habuk pun tadakkkk..menipu orang atas darat kering.

 
byk tueee...
Dasar penipu almaklumjah ketua lanun dan ketua samseng ......
Malas lah nak cal..dia yg panggil nak bagi..ana tak minta pun..saja je nak masuk status..pengajaran ..Jgn buat rakyat camni..tak comel..apatah lagi majlis agama..kalau majlis agama camni..yg tak agama tak tahu lah..
Jngn sampai budak2 tu mngadu pd Allah haha mampos la org yg kelentong tu....
Buat malu ana jee.. gi ambik d hotel ms garden....hok bg ds tim ydp mjlis...kamera byk ambik gambor....rupanya habuk pun x dak....
Pondok an nur pn x dpt lg stkt ni zaki bgtau..malu sungguh muip wt gini..jgn songlap sudah le
jln yg terbaek cer telefon Muip..kot ade yg terlepas pndg atau pon muip bg dlm bentuk biasiswa kt pelajar...
Takyah lah talipon ... Kalau nak bagi marilah hantar..kerja dia dah... Masa buat majlis tahu pulak hantar surat suruh pergi..tak harap pun..saja je nak maklum..biar Muip jangan dok buat kerja2 camni..malu institusi agama je..bagilah tahu, takde duit ke, duit hilang ke atau apa2 je..
Biasiswa pelajar lagilah payah..nak tulis borang dulu baru dapat..siap tandatangan YB lah, ketua kampung lah..macam2 prosedurnya lagi...duit zakat nak dapat susah nak mampus..macam duit dia je..
Sape yg tahu prosedur??? Kalu dah serah replika camni duit dah kluar ke blum dari akaun muip???
Dlm janji semua mudah....zakat mudah dpt....dermasiswa mudah tp Allah saje yg tahu.
Elaun Tahfiz Qur'an gitu jugak..budak2 semua kena test..tak kisah lah tu..tengok senarai nama yg dapat ustaz2 majlis agama pun dapat juga elaun 30 juzuk..tapi tak tahu pulak siapa yang test dia...
Sepatutnya dia test kita pastu kita pulak test dia..bila budak2 tergagap gagap dia tak bagi elaun, tapi dia belum tentu lagi ingat..sebab takde org test dia..
lim guan eng yg kapir 2 pun lagi baik,x menipu dlm soal duit majlis agama ni..
AIP byk penipu dan kaki karoni dlmnnya. Kalau sedara mara cepat je tolong tukar walaupun baru kerja tapi yang bertahun lama dah berkhidmat haram nak layannya. Sekolah bawah MAIP je yang takkan naik SABK selagi tak tukar pimpinan baru
KALAU KITA CAKAP MMG KEJE PUAK2 UMNO..DEPA KATA KITA FITNAH...MMG UMNO SUKA BUAT KEJE CAMNI..
MAIP tak tipu, tp org dlm nya ada watak2 Abdullah bin Ubai, Haman dan sbgainya...org dlmnya kena tngkap buat maksiat boleh bebas dan pegang jawatan lagi...

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong