INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Khamis, Februari 21, 2013

SAMAN DARI MAZLAN ALIMAN


Mazlan Aliman

Pagi ini menerusi peguam Hj Haris Abdullah, saya telah memfailkan saman malu terhadap Anuar Manap, Presiden Majlis Belia Felda Malaysia dan Wan Zawawi Wan Zain, Ketua Penerangan Majlis Belia Felda Kelantan.

Saman di buat di Mahkamah Tinggi Temerloh, atas tuduhan beliau, kononnya saya terlibat menyelewengkan duit kemenangan kes peneroka Felda Kemahang 3, Kelantan.

Fitnah ini menjejaskan reputasi saya dan berniat jahat. Meskipun sebelum ini saya telah menghantar tuntutan permohonan maaf, dia gagal berbuat demikian.

Saya dan beberapa orang peguam sedang meneliti dan menyemak ucapan dan kenyataan berbau fitnah oleh Datuk Ahmad Maslan terhadap saya. Jika semuanya berjalan lancar, saman malu juga turut difailkan keatas Ahmad Maslan tidak berapa lama lagi.

Puak2 ini termasuk blogger pro Umno semakin melampau membuat fitnah. Sesetengahnya bukan sahaja disebar di dalam internet, tapi juga disiar dalam media arus perdana. Tindakan saman terpaksa dilakukan sebagai suatu pengajaran kpd mereka.

Ajak debat, tak berani. Hanya berkokok depan peneroka je....

' MASA UNTUK BERUBAH
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong