INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Sabtu, Mac 02, 2013

GAMBAR MAYAT TENTERA SULU ???



Perbandingan Gambar Puak Penceroboh Dengan Polis Malaysia...!!!

Puak penceroboh yang didokong Sultan Sulu, Sultan Jamalul Kiram III pasti akan melihat 'tentera' mereka berada dalam keadaan 'teruk' sedangkan yang masih hidup khabarnya sempat bersalaman dengan pasukan keselamatan.

Peliknya, tiada satu pun media arus perdana kawalan rejim Umno dan Barisan Nasional (BN) berani mendedahkan siapa sebenarnya di sebalik tentera penceroboh yang nampaknya mendapat bantuan kewangan dari kerajaan Filipina dan Malaysia sejak 2004.

Apakah yang cuba disembunyikan dari pengetahuan umum setelah tragedi berdarah itu meragut dua anggota keselamatan kita yang menjadi mangsa konspirasi politik tertinggi melibatkan dua negara berjiran?

Mengapa puak penceroboh mudah bolos kembali ke laut dan melarikan diri semula ke Filipina padahal kesemua armada polis marin, tentera laut dan Agensi Penguatkuasa Maritim Malaysia (APMM) mengawal ketat perairan negara?

Apakah ini satu lagi isu yang digunakan untuk meredakan tekanan terhadap Najib Altantuya berikutan kepulangan penyiasat persendirian, P Balasubramaniam yang tahu dari mula hingga akhir kisah sedih pembunuhan model Mongolia, Altantuya Shaaribuu pada 2006?

Inilah yang perlu diperjelas Umno dan perdana menteri, Najib Altantuya kerana semakin lama ia dibiarkan, rakyat akan tahu juga kebenaran akhirnya.

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong