INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Jumaat, Mac 15, 2013

PI Bala meninggal dunia akibat serangan jantung!!!



KUALA LUMPUR, 15 Mac — Penyiasat persendirian P. Balasubramaniam meninggal dunia hari ini kerana masalah jantung, beberapa minggu selepas pulang ke tanah air selepas lama menetap di luar negara dan berikrar untuk mendedahkan perkara sebenar berkaitan dengan pembunuhan warga Mongolia Altantuya Shaariibuu pada 2006.

Peguam beliau Americk Singh Sidhu mengesahkan perkara ini apabila dihubungi oleh The Malaysian Insider pada pukul 2.50 petang hari ini.

“Beliau meninggal lebih kurang 45 minit lalu,” kata Americk kepada The Malaysian Insider.
Americk mengatakan isteri Balasubramaniam menghubungi ambulan apabila bekas penyiasat persendirian itu mengalami serangan jantung dirumahnya.

Peguam mengatakan sudah terlambat apabila ambulan sampai sambil menambah: “Beliau meninggal dunia ketika masih di rumah”.

“Mayatnya dibawa ke hospital Sungai Buloh,” katanya.

Americk mengesahkan Balasubramaniam telah dimasukkan ke dalam wad di hospital selama seminggu dari 3 Mac, tetapi “pulang ke rumah untuk berehat”.

Beliau mengatakan telah bercakap dengan Balasubramaniam beberapa hari lalu dan anak guamnya itu kedengaran dalam keadaan baik.

“Ia adalah sangat tidak dijangka. Saya dalam kesedihan ... saya fikir dia mungkin salah seorang daripada rakyat Malaysia yang terbaik kita pernah miliki,” kata Americk, yang tidak berada di rumah anak guamnya apabila serangan jantung berlaku.

“Saya dengar tentang itu. Saya mengucapkan takziah,” kata Deepak Jaikishan dalam reaksi segeranya apabila dihubungi oleh The Malaysian Insider.

Deepak baru-baru mengakui beliau terlibat dalam membantu Balasubramaniam untuk menarik kembali perakuan bersumpah (SD) mengenai pembunuhan berprofil tinggi pada 2006 termasuk menyediakan dua peguam untuk membantu menyediakan SD baru.

Penaiga tersebut juga telah menamakan beberapa individu dalam dakwaanya, termasuk seorang peguam yang dituduh menulis SD kedua.

Awal bulan lepas, Balasubramaniam keluar dari persembunyiaannya dan kembali ke Malaysia, mengatakan beliau mahu membantu Pakatan Rakyat (PR) untuk berkempen menjelang Pilihan Raya 2013.

Balasubramaniam atau PI Bala muncul dbuat pertama kali dikhayalak ramai pada 2008 apabila beliau keluar membuat pertuduhan melibatkan pemimpin tertinggi negara dalam SD pertamanya mengenai pembunuhan kejam Altantuya.

Akan tetapi beliau tampil kembali keesokkan harinya untuk menarik semula SD pertama dan keluar dengan SD kedua yang bercanggah dengan yang awal.

Balasubramaniam kemudiannya membawa keluarganya berpindah ke luar negara kerana bimbang dengan keselamatannya.

PENDEDAHANNYA MENGENAI PEMBUNUHAN ALTANTUYA TIDAK AKAN MATI BEGITU SAJA...RAKYAT BERIKRAR DAN BERJANJI AKAN MATIKAN UMNO PADA RPU 13 NANTI... ITU SUMPAH JANJI KERAMAT RAKYAT!!!
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong