INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Jumaat, September 23, 2016

Projek perumahan untuk Generasi kedua Felda

 Projek perumahan untuk Generasi kedua di Felda Bukit Tajau, Maran Pahang bernilai RM10.5 juta ini dibiar tenggelam dalam semak samun. Bila Perdana Menteri umum peruntukan RM1.4 bilion pada tahun 2012 untuk menyediakan 20ribu unit rumah seluruh negara, #PGBF anak-anak Felda menyambut dengan air mata keriangan.
 Pilihanraya Umun yang lalu Barisan Nasional menang selesa di 51 parlimen yang ada Tanah Rancangan Felda. Anak -anak muda sangat mengharapkan mereka memiliki kediaman yang sempurna selain boleh membantu ayah dan ibu mereka yang kian uzur kerana peneroka mula mendiami Bukit Tajau sejak 1969 lagi dengan tanaman getah ( kini ditukar kepada sawit ).
 Sampai bilakah kami semua anak-anak generasi Felda akan terus dinafikan untuk memiliki kediaman sendiri? Kerugian terus menerus dicatat apabila banyak peralatan pembinaan menjadi rosak dan dicuri. Siapakah yang bertanggungjawab?
Saya akan dedahkan satu persatu untuk membuktikan projek ini indah khabar pemberi harapan dan pernantian sahaja. Banyak lagi projek seperti ini di seluruh negara.

Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong