INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Sabtu, Disember 20, 2008

Salam sejahtera
Ada sedikit catatan dari http://copyjer.blogspot.com/
HANYA PENDAPAT SAYA SAHAJA
Kalau pengundi KT cerdik dan mengikuti perkembangan semasa dalam negara,PAS terlalu tinggi untuk mendapat kemenangan tapi kalau sebaliknya masih bersifat perkauman, kedaerahan ,kenegerian PAS akan tersungkur kalah ini hanya pendapat saya sahaja.
Pengaruh luar perlu dalan pilihan raya kali ini kerana.
BN akan mengunakan wang sebanyak mungkin kerana rakyat terengganu peratusnya ialah "wang adalah segala-galanya dan ia mengenang budi"
BN akan mengunakan kaedah pengundi hantu dengan membawa masuk berpuluh Bas dan kita sebuk dan buat kekecohan sehingga kita lalai perkara lain sedangkan bas itu hanyalah helah semata (walau bagaimana pun waspada adalah perlu ).
PAS jangan leka dengan pengumuman SPR berkaitan kenyataan adanya pengundi berlapis berjumlah 40 org lebih dan pegundi yg mati ada 100 lebih ,mungkin ia lebih
SPR akan berlakon menjadi baik sehingga kita leka kebetulan wang banyak dalam pakit.
Orang terengganu jangan marah saya orang luar dan saya teropong dan inilah hakikatnya.

Petang tadi saya minum kat warong ..rata-rata menyatakan bab pilihanraya KT 50/50 dan ada segelintir mengatakan Pas kalah kerana masa ini orang KT bermandikan duit....hi..Serun aku ...Pagi tadi aku gi Kuantan beli konopi belik-belik cari warna hijau takda..yang ada warna biru ..Beli gak..Tanya tokey warna hijau takde ker.?..dia jawab...Itu KT Pas mesti kener menang ...kalau BN menang nanti dia cakap tinggi yoo.. ( la..kesitu plak...)
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong