INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Khamis, Januari 15, 2009

DUA BERADIK BERKONGSI SUAMI ?

Salam sejahtera
Dari segi pandangan mata bandar Kuantan sekarang jauh lebih baik kalau dibandingkan masa lalu sekitar tahun 90han.
Kalau dahulu bertebaran tempat maksiat saperti kelab dandut mitra,disco lips,susu bar dan berbagai...
Baru-bari ini saya menjelajah bandar kuantan sekitar jam 11.00mlm balik dari Terenganu kerana ada sahabat mengatakan maksiat diKuantan beralih cara lain.memang pada hakikatnya berubah ,Terima kasih pada pehak yang bertangungjawab
Jadikan bandar Kuantan sebagai bandar yang bersih dari maksiat.
Pada pandangan saya maksiat dan gejala sosial telah beralih kekawasan rancangan Felda,
Faktanya,
  • Felda Chini sudah ada pusat snooker (ada lesen)
  • Felda Chini sudah ada pusat karaoke jamban (dalam pembinaan ada lesen)
  • Mat rempit bermaharaja lela.
  • DiChini sudah ada lelaki bersolek macam perempuan ..Bapok kot...
  • Tin minuman haram sering dijumpai ditepi-tepi jalan.
  • Dan banyak lagi.....

Cerita kali ini agak panas berkaitan dengan dua beradik berkongsi suami.

Felda Chini 04 .Blok 1. Sering diperkatakan dikedai-kedai dan jiran-jiran bahawa zul ini pernah main dengan isteri orang dan jiran-jiran mengetahui semuanya cuma bukti tak dapat kerana dia ini ligat,reda bab ini...dia main pulak dengan kakak bini dia (kakak ipar/kaklong) sehingga bercerai berai,maka berlakulah penceraian.apabila berlaku penceraian kakak dia tak tahu nak pergi mana...balik kampong keluarga tak terima, maka tingallah satu rumah dengan adik dia di Chini 04 blok 1.

Apabila duduk satu rumah banyak lagilah cerita ...dan yang pastinya tiap-tiap pagi berpelukkan naik motor untuk pergi kerja....orang yang melihatnya semua naik muak....

  • Jiran-jiran
  • Pentakbiran Felda
  • Imam
  • Rela

Semua dah tahu dan semua dah berjumpa untuk menasihatinya ,jawapanya "dia kakak saya takkan saya nak buat tak baik ,takkan saya nak halau dia .....kalau awak pukul saya saya akan repot polis".....maka semuanya tak berani kerana ada kebenaran kata-katanya...

Baru-baru ini anak dia mati kerana Aids orang tak ramai datang tapi yang peliknya dia ni (zul ) tak nampak bayang pun,tak tahu kemana dia pergi orang tak tanya dia kerana menyampah...maka saya tanya dengan jiran dia mana zul ..jiran pun tak tau maka dia pun tanya dengan Emak mertua zul...Dijawab oleh emaknya "zul ada dalam bilik dengan dia tu...(kaklong)..MasyaAllah.....Maka jiran tu tanya lagi kat emak dia mengapa makcik tak halang dia..dalam bilik sekali ...tidor sekali...mengapa tak bawa balik kaklong kekampong..? Jawab makcik..Kaklong ada hak kat rumah ini kerana dia dah kawin....Ya ..Allah ... Jiran yang lain pernah tanya pada bini zul mengapa biarkan kakak dia rapat dengan zul ...Jawabnya...Saya tak ada masaalah dengan dia ..semuanya cukup ...makan cukup ..malah sex pun cukup dan kadang-kadang sampai satu jam.....

La........kongsi suami ke?????...............

Sesiapa yang ingin mengetahui lebih lanjut hubungi

  • Jiran-jiran dia
  • Bekas suami kaklong
  • Emak kaklong
  • Jiran tempat kaklong kerja
  • Rela

Jangan Tanya

  • Zul
  • Bini dia
  • saya.
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 ulasan:

LKTP1328 berkata...

apa ni..tak tahu la.....nak ckp apa lagi....

Ini yang bagusnya, kita kat felda ni, kalau dapat bertukar-tukar cerita, diantara satu felda dng satu felda yg lain.

Tapi masaalahnya projek saya nak kumpulkan semua blog generasi felda masih belum berjaya.

Saya tak kisah jika org lain yg membuatnya, yg penting berjaya.

Sebenarnya generasi felda ramai cerdik pandai, kita ada Mazlan Aliman, kita ada pengerusi syabas tu Tan Sri Razali Ismail,dan beratus guru, Doktor, dan lain-lain lagi.

Jika digabungkan insyaallah berjaya

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong