INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Jumaat, Ogos 06, 2010

CERITA JENGLOT LUBUK YU DAN CERITA JUTAWAN SEGERA

Pagi tadi aku pergi Kuantan kebetulan jumpa kawan-kawan lama kaki tarik duit...tarik harta karun...kaki jualan piramid ....banyak cerita timbul... ingatkan dah berhenti dengan benda-benda ni..rupanya ada lagi........

Cerita terbaru darinya,katanya ada jutawan dari Hong Kong nak melabur ke Malaysia tapi tak dibenarkan atas sebab tak ada projek nak dibuat...jadi katanya lagi sesiapa peneroka yang ingin menjadi jutawan dia nakkan potostat geran ladang dan potostat kad pengenalan ..lepas itu pemilik ladang duduk sahaja dirumah ...selepas setahun peneroka akan dapat 10 juta.....
Bersunguh-sunguh dia bercakap...
Tapi bagi saya ini hanya putar belit sahaja...biasanya perkara ni selepas sebulan dia akan talipon mengatakan duit akan sampai sebulan lagi dan dia akan minta duit buat pengurusan.... blaa....bla...dan sebulan seterusnya diakhiri dengan penjelasan jutawan kena tangkap ...
Inilah dia taktik putar belit zaman sekarang.

Cerita kedua berkaitan dengan lubuk yu..
Katanya memang betul lubuk yu berpuaka,seminggu sebelum orang yang mati telah bermimpi ada kematian 10 orang dilubuk yu pada tahun ini....
Yang menjaga lubuk yu sepasang jenglot tetapi kerana adanya bomoh yang buat hal telah menangkap seekor jenglot menyebabkan jenglot sekor lagi kesepian dan marah ...tu yang dia bunuh orang tu....
Dalam bab ini saya tak nak komen...

END
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 ulasan:

Jejaka Desa berkata...

Macam2 versi dah cerite kat Lubuk Yu ni weh...

Tanpa Nama berkata...

unlock iphone 4
how to unlock iphone 4

i m not able to open and surf microsoft and microsoft related websites...... like www.microsoft.com support.mmicrosoft.com download.microsoft.com and etc... but apart from "microsoft & microsoft related website",im able to open and surf all other websites..including antivirus websits.... on the advice given by other people in forums regarding "can't open microsoft website " as said by them i did complete virus scan with avg8 and 9 (updated definations) and complete malware,spyware and adware scan with super antispyware(updated definations) and spydoctor(updated definations) but no go and facing the same problem so i did complete system restore--->NO GO so i did fresh OS installisation-----NO GO and i facing the same problem can't open microsoft website in opera /IE 7&8/firefox please helpme regard and thanks in advance HAPPY NEW YEAR TO ALL... vichu
unlock iphone 4 how to unlock iphone 4 unlock iphone 4
Every time I run "Malwarebytes" or "Spybot Search and Destroy" or my "Mcafee virus scan" in SAFE MODE it goes so far after finding "ErrorSmart" Malware then gives me Blue screen of Death. In normal mode they find the virus and they either wont delete and remove or they freeze up: This is what I get on "Spybot Search and Destroy" Company: Product: ErrorSmart Threat: Malware Description ErrorSmart claims to be an antispyware solution. When the user scans his computer with ErrorSmart hundreds of alleged problems will be found. If the user wants to fix this misidentified threads he has to purchase a licence. ErrorSmart is in close relation to SpywareBOT, AdwareAlert and other malicious software. When I use google and try to go onto websites I get redirected to Anti-virus software advertisements.. and Fake Virus scans. how to unlock iphone 4

how to unlock iphone 4 unlock iphone 4 [url=http://theunlockiphone4.com]unlock iphone 4 [/url] unlock iphone 4

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong