INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

SABUN MADU KELULUT.

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Isnin, Disember 12, 2011

AKU MIMPI TENTANG FELDA

Saya suka baca blog uncleseekers ..kadang tergelak juga …sememangnya saya tak percaya....
Tapi dalam blog dia ..dia hanya kata itu hanya mimpi…
Bagi saya yang keluar dari mulut saya mimpi itu hanya mainan saja..
Kalau uncleseekers boleh mimpi ..sebenarnya saya juga boleh mimpi juga ..
Tapi yang peliknya mimpi saya tertumpu pada kisah Felda Global..tu yang pelik tu...hu....hu....

Mimpi saya ....Orang baru dalam felda dia berbini 2 ..tapi itu hanya mimpi...kena ingat tu....
Tapi hakikatnya selama ini kita tahu dia bini satu jer..
Lepas tu mimpi lagi anak dia ada 6...orang tu akan jadi jutawan temasuk bini muda dia...
Hu...haru mimpi kesitu jadinya.....
Lepas tu mimpi lagi ..tapi mimpi kali ini ayam dah berkokok...dikira hampir siang dah...
Mimpi kedua ...dalam hampir setahun dia dalam felda ...duit felda dah hampir 1juta habis dibelanjakanya....
Ingat ini hanya mimpi....
Ayam berkokok kerap kali dah...tak boleh nak lena tido.... terpaksa bangun sembahyang....oleh kerana hujan dah 3 hari tak nampak redanya dengan sejuk yang amat sangat aku tido lagi ....
Kali ini mimpi lagi... mimpi nak tunjukan macamana boleh habis banyak tu...
Rupanya buat rumah terbuka saja lebih RM450 ribu ,sambut hari jadi kat hotel bersama Alleycat ....dan...tak tahu....anak kejutkan suruh beli sabun mandi.....
Aku bangun beristifar...dan berdoa Ya Allah selamatkanlah Felda dari perkara-perkara yang tidak baik....
Semoga mimpi aku ini tidak benar belaka...kerana siapalah aku ini untuk bermimpi dengan kebenaran...
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong