INI BLOG PENEROKA FELDA ADMIN HANYA MENYOKONG GERAKKAN ISLAM ALIRAN SUNNAH WAL JAMAAH SAHAJA

"Felda untuk Felda dan Generasinya"
Orang luar boleh masuk tapi di bawah kuasa Felda ..
Bukanya masuk untuk menguasai Felda.

“Dalam Isu FELDA
Berkaitan Ketidak Puasan Hati,
Komplen Dan Rungutan
Didalam Blog Ini
Ia Terlebih Dulu Telah Dibawa Berunding
Diperingkat Rancangan

MADU KELULUT CHINI 4

10 ARTIKAL TERKINI

CARIAN BLOG INI

Memuatkan ...

Khamis, Mei 10, 2012

Haram Jadah (zadah) / Celaka maksud yang sama



Kamus Dewan Bahasa dan Pustaka - Edisi Keempat - 2005
Haram Jadah (zadah)
a) (kata makian) anak yang tidak sah
b) (kata makian secara am) celaka

Kenapa sampai hati Perdana Menteri aku cakap macam tu. Itu petanda tidak baik dan kata-kata tersebut telahpun melukakan hati jutaan rakyat Malaysia termasuk diri saya sendiri sebagai rakyat.

Tak bolehkah guna perkataan yang lebih sesuai seperti tak kenang budi dari menggunakan perkataan itu?

Lagi satu, kenapa harus guna perkataan 'saya tak redha'?

Kalau kami para blogger guna perkataan merapu biasalah tu, tapi sebagai seorang nombor satu dalam Malaysia saya rasa itu memang tak patut.

Walaupun terlajak kata sukar ditarik balik namun masih ada ruang lagi mohon maaf pada semua.

Sememangnya, saya sentiasa menyokong Parti UMNO walaupun tidak bayar satu sen pun. Tapi saya tetap berpendirian saper tak betul saya bantai!

Sekarang ni kan dah susah!...

Korang ni semua macam FARAJ arr..tahu nak sedut sebanyak mungkin sampai biarkan PM sorang-sorang kehulu kehilir amik hati rakyat balik. Dia juga manusia biasa yang tahu erti penat dan stress! Korang semua berada dimana sekarang?

Masalah dia dengan kapal selam tu biar Allah yang buktikan kebenarannya tak lama lagi. Tapi dalam keadaan situasi sebegini buatlah kerja masing-masing!

Perangai macam ULAR KEKENYANGAN! Entah lembu mana ko orang dah telan!

UMNO hanya boleh dibaiki kalau orang-orang profesional yang mengemudikannya. Kalau orang politik jadi camnilah sampai bila-bila.

Artikal dari SINI
Stumble
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

Tiada ulasan:

kosong

Receive all updates via Facebook. Just Click the Like Button Below

Powered By Blogger Widgets

kosong